فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک

فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک

دو شنبه 22 آبان 1396
16:50
توری پنجره دوجداره

شرکت ما در امر تولید و فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک فعالیت می کند. تمام تلاش و کوشش پرسنل این شرکت در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد و در جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت و استاندارد در مورد توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار این شرکت می باشد. https://karaj-upvc.com/
شرکت فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک کرج از تولید کنندگان مطرح در ساخت درب و پنجره upvc است که دارای سابقه چندین ساله در این زمینه می باشد و در سطح کشور دارای نمایندگی های فعال مختلفی است. دفتر فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج دارای انواع پروفیل از قبیل پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک سری W700, W640, W260و PP624 می باشد که هر یک با توجه به خصوصیاتی که دارند برای انواع بازشو پنجره دوجداره استفاده می شوند.
شرکت پنجره ماندگار در کرج دارای دفتر فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج است روند کاری فروش درب و پنجره دوجداره در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره وین تک داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. https://karaj-upvc.com/ این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.
مزایای فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی
امکان تعویض پنجره های قدیمی از جمله آهنی، چوبی و آلومینیومی و غیره با محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در حداقل زمان ممکن و کمترین تخریب
شرکت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تکWintech از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های یو پی یو سی مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت پنجره دوجداره وین تک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد وین تک مورد نیاز این صنعت نمود.
در بحث مزایای توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک می توانیم چند مورد را نام ببریم از جمله جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین کنترل ورود آلاینده ها به داخل محیط و ده ها موارد دیگر.
توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک و آلومینیوم در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن جنس عالی و قابلیت شست وشوی آسان است.
در بسیاری از موارد افراد سوال می پرسند که تفاوت این توری ها با توری های معمولی چیست؟
در پاسخ به این سوال باید خدمت تان عرض کنیم که تفاوت اصلی این نوع توری ها در مواد سازنده و همچنین راحتی در نصب و ماندگاری آن و راحتی استفاده می باشد.
جنس توری هایی که بر روی درب و پنجره دوجداره وین تک نصب می شوند از یو پی وی سی است و چهارچوب آن نیز از آلومینیوم ساخته می شود و باعث زیبایی بی نظیر محیط و نمای بیرون پنجره ها می شود.

توری رولینگ و پلیسه


قیمت توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک و آلومینیوم با توجه به ساختار و مزایای بی نظیر آن مناسب بوده و خانواده ها می توانند با یک بار هزینه و خرید این محصول تا چندسال از وجود حشرات در منزل خود خلاص شوند.
توری پلیسه ای بیشترین بازار را به خود اختصاص داده و از نظر قیمت نیز در سطح بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد البته لازم به ذکر است که توری پلیسه ای دارای مزایای بیشتری می باشد و پیشنهاد ما نیز استفاده از توری پلیسه ای است.
کنترل کیفی پروفیل و فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج
تمامی محصولات تولیدی در شرکت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک کرج طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید. https://karaj-upvc.com/
*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد
*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل
قیمت و فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک
محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک به گونه ای طراحی شده است که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارد و می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره فرانسوی وین تک در کرج و قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک باعث شده است مورد توجه برج سازان قرار گیرد.
محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد. یکی از ویژگی های فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره وین تکاین است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. https://karaj-upvc.com/بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از بهترین پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است.